woensdag 5 januari 2011

Stand van zaken

Hallo lezer!

Weer even een update hoe het ervoor staat met mijn schoolwerk in het jaar 2011.

Klaar:
- beroepsproduct minor 'Gezin in de schijnwerper' goedgekeurd met 'goed'. Hiermee heb ik 1 van de 3 minoren afgelsoten.
- concept Afstudeeronderzoek theoriedeel.
- onderzoeksproduct minor 'Jeugdcultuur' heb ik het theoriegedeelte klaar en mijn gedeelte van het praktijkonderzoek.
- stage van minor bewegingsonderwijs.
- essay pedagogiek 3 Leerjaar 2 ingeleverd. Hiermee heb ik alle opdrachten van leerjaar 1,2 en 3 voldaan.

Te doen:
- feedback verwerken in afstudeeronderzoek theoriedeel.
- opzet maken afstudeeronderzoek praktijkdeel.
- presentatie maken+doen onderzoeksproduct (toets) van minor 'Jeugdcultuur'.
- deze week portfolio afmaken en inleveren.
- commaplan presenteren.
- theorietoets van minor bewegingsonderwijs.
- asscesment van minor bewegingsonderwijs.
- verslag afmaken van minor bewegingsonderwijs.
- 5 orientatiedagen voor mijn LIO lopen.

Ik hoop deze hele lijst klaar te hebben na de toetsweek (25 januari)!

2 opmerkingen:

  1. Haa Geda! Zo leuk! Je blog!
    Je bent goed bezig zeg!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhhhh Geda!!! Gevonden! Was ik es op zoek naar een voorbeeld voor AO theoriedeel, kom ik een juf Geda tegen!! NOuuu!!! Haha!
    Hé, je site ziet er mooi uit! You go, girl!
    Succes nog ff met de laatste lootjes!

    xx Aad

    BeantwoordenVerwijderen