zaterdag 25 september 2010

Zelfportret

Ik woon nu 2 jaar op kamers in Ede en ben 21 jaar. Ik ben thuis geboren, in Putten. Daar woon ik nu al heel mijn leven. Helaas gaan mijn ouders wel verhuizen. Elk weekend ga ik naar huis.
Mijn ouders hebben mij evangelisch opgevoed. Ik schommel zelf nog tussen evangelisch en gereformeerd. Ik heb ongeveer 5 jaar kinderwerk gedaan in de kerk. Dit jaar ben ik begonnen met tienerwerk. Ik ben benieuwd of dit wat voor mij is, heb er ontzettend veel zin in!
Ik heb het eerste jaar van de Pabo mijn Propedeuse gehaald. Ik heb in elke groep stage gelopen, behalve groep 6. Deze groep lijkt me tevens het leukst, qua leeftijd en leerstof! Dit jaar ga ik groep 8 als eindstage doen in Kesteren. Het is wel een uur reizen, maar het team lijkt me super!
Ik hou ervan om in mijn vrije tijd lekker met vrienden af te spreken.  Al 3 jaar heb ik een vriend, Jan Willem.
In pabo 3 heb ik de minor 'Nu Leren gedaan'. Hier heb ik mij een half jaar verdiept in wetenschap & techniek op de basisschool. Wat ik dit jaar ga leren staat in een apart bericht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten